Horgolt hajpánt virággal - Kreativkezimunka.hu

Horgolt hajpánt virággal

Hozzávalók:

Catania -1 00114 ciklámen C: 1 gombolyag
Catania -1 00256 málna C: 1 gombolyag
Milward 4 mm-es és 2,5 mm-es horgolótű : 1-1 csomag 3000 Ft feletti vásárlás esetén 1 pdf megvásárlása ingyenes.
A modell pdf-je tartalmazza a modell fotóját, leírását, szabásmintáját, kötés-
és horgolásmintáját, valamint a jelmagyarázatot nagyítható és nyomtatható formában.
A fenti hozzávalókat webshopunkban megvásárolhatja!

Méret: egy méret
Hozzávalók: 50 g ciklámen (114) és 50 g málna (256) Schachenmayr Catania kötőfonal, Milward 4-es és 2,5-ös horgolótű.

Méretpróba: 16 rövidP két szállal= 10 cm széles.

Tipp: Minden S 1. rövidP-t 1 légSZ-mel helyettesítjük.
Tipp a fogyasztáshoz: 1 rövidP-t fogyasztunk, ekkor 2 rövidP-t összehorg: az 1. SZ-be öltünk, áthúzzuk a szálat, a 2. SZ-be öltünk. Végül készítünk egy ráhajtást, és az összes SZ-en keresztülhúzzuk.

Hajpánt:
A két szín 1-1 szálát összefogva horg 2 légSZ-t a 4-es tűvel.
1. S.: 2 rövidP a tűtől számított 2. légSZ-be.
2. S.: Ld a tipp! 2 rövidP mindegyik rövidP-ba = 4 rövidP. Tovább minden rövidP-ba horg 1 rövidP-t, kb. 35 cm-es hosszúságig. Ld. fogyasztási tipp! Utána folyamatosan 2-2 Sz-t összehorg, tovább az utolsó 2 SZ-ig.
Megkötő zsinór:
Mindkét színből 2-2 egyenként 60 cm-es szálat levágunk. Összesodorjuk, félbehajtjuk, majd a végeire csomót kötünk. A pánt egyik oldalára erősítjük, majd a másik oldalon is hasonlóképpen dolg.

Horgolt virág:
Nagy virág: elkészítjük az 1. és a 2. S-t. Mindkét színben 1-1 virágot horgolunk.
Kicsi virág: elkészítjük 1. S. -t. Egy szállal a 2,5-ös tűvel 5 légSZ-t horg, és 1 láncSZ-mel zárjuk gyűrűbe. 1.S: 1 rövidP a gyűrűbe, 5 légSZ, 1 rövidP a gyűrűbe,1 légSZ a gyűrűbe *, *-tól *-ig 4 x ism, végül 5 légSZ-mel és 1 láncSZ-mel zárunk a az 1. rövidP-ba = 5 légSZ ív. Elkészült a kicsi virág.
2. S.: 1 légSZ, tovább minden légSZ- ívbe: 1 rövidP, 3 egyráhajtP és 1 rövidP, végül 1 láncSZ-mel zárunk az 1. rövidP-ba. A virágot a kép szerint felvarrjuk.