Női Alpaka kardigán - Kreativkezimunka.hu
Női Alpaka kardigán- minták

Női Alpaka kardigán

Hozzávalók:

ALPAKA-1 – 13 gombolyag
Milward 3 mm-es kötőtű: 1 csomag
Milward 3,5 mm-es kötőtű: 1 csomag
Női Alpaka kardigán- minták, leírás, 455 PDF
6 db 20 mm-es gomb

3000 Ft feletti vásárlás esetén 1 pdf megvásárlása ingyenes.
A hozzávalókat webshopunkban megvásárolhatja!
Csodálatos alpaka fonalból készült gyönyörű kardigán – profiknak!

Méret 36/38 és 42/44

A 36/38-as méret adatai a / vonal előtt, a 42/44-es méreté a / vonal után állnak.
Amikor csak 1 adat szerepel, az mindkét méretre vonatkozik.

A nagyobb mérethez 14 fonal szükséges.
A leírásban megadott tűk mérete ajánlás. Attól függően, hogy Ön szorosabban vagy lazábban köt vagy horgol, a méretpróbán megadott számoknak megfelelően válassza ki a kötő- és horgolótűket!

A modell elkészítéséhez ajánljuk még az Alpaka fonal többi színét is, melyek megtalálhatóak webáruházunkban.

Patentminta: 2 sima, 2 fordított váltakozik.
Alapminta: A szí sorokban a kötésminta alapján kötünk; a vi sorokban úgy kötjük a szemeket, ahogy mutatkoznak.
Az 1- 32. sorokat folyamatosan ismételjük.

Méretpróba: A 3-4-es tűvel, az alapmintával:
27 SZ és 31 S = 10 x 10 cm.

LEÍRÁS
A kardigánt a karöltőig egy darabban kötjük.
Kézről kezdéssel felszedünk 228 / 282 SZ a 3-4-es tűvel. Utána az alapmintával kötünk, közben a szélSZ után a ME-et folyamatosan ismételjük, a rajz alapján zárjuk, szélSZ / a szélSZ utáni 10. SZ-mel kezdünk, majd a ME-et folyamatosan ismételjük, a ME utáni szemmel, szélSZ-mel zárunk.
25,5 cm hosszúságnál (78 S alapminta után) a munkát kettéosztjuk, és először az első 54 / 69 SZ-re a jobb elejét kötjük meg: a bal szélen a szélSZ előtti szemeket simakötéssel (szí sorban sima, vi sorban fordított szemek) kötjük.
A következő 2. S-ban a raglánvonalhoz a S vége előtti 3. szemig kötünk, majd 2 SZ-et simán összekötünk, szélSZ. Ezt a fogyasztást minden 2. sorban még 25x / 31x ism = 28 / 37 SZ.
43 / 46,5 cm teljes hosszúságnál (az alapminta 132 / 144 sora után) a szemeket letesszük.

A modell teljes leírását és a mintákat a webshopban megvásárolható pdf tartalmazza.