Rózsaszín kislány top Catania fonalból leírás

Rózsaszín kislány top Catania fonalból

Hozzávalók:

Catania -1 00246 rózsaszín C: 3 gombolyag
Milward 3 mm-es kötőtű : 1 csomag
Milward 2.5 mm-es körkötőtű, 80 cm hosszú : 1 db
Rózsaszín kislány top Catania fonalból leírás, minták – 297 PDF 

kb. 100 cm hosszú, 1 cm széles szaténszalag

3000 Ft feletti vásárlás esetén 1 pdf megvásárlása ingyenes.

A modell pdf-je tartalmazza a modell fotóját, leírását, szabásmintáját, kötés-
és horgolásmintáját, valamint a jelmagyarázatot nagyítható és nyomtatható formában.

A fenti hozzávalókat webshopunkban megvásárolhatja!

Gombhoz a kabát, kalaphoz a felsőrész

Méret: 104/110; 116/122; 128/134-es méret

A CATANIA gazdag színkínálatát nézzék meg webshopunkban!

A hozzávalók listájában a 104/110-es méret anyagszükséglete szerepel, a 116/122-es mérethez 150 g = 3 gombolyag; a 128/134-es mérethez 200 g = 4 gombolyag fonalra lesz szükségük.

A 104/110-es méretre vonatkozó adatok a zárójel előtt, a 116/122-es méret adatai a zárójelben, a / vonal előtt; a 128/134-es méret adatai a zárójelben, a / vonal után állnak.
Amikor csak egy számot írtunk le, az minden méretre vonatkozik.
A leírásban megadott tűk mérete ajánlás. Attól függően, hogy Ön szorosabban vagy lazábban köt vagy horgol, a méretpróbán megadott számoknak megfelelően válassza ki a kötő- és horgolótűket!

Simakötés: a színén sima, a visszáján fordított szemeket kötünk.
Lustakötés: minden sorban sima szemeket kötünk.

A minta: páros szemszámra kötjük
1. S (színe): szélSZ, *2 szemet simán összekötünk, 1 ráhajtás, a *-tól ismételjük, szélSZ.
2. S: minden szemet és ráhajtást fordítottan kötünk le
3-5. S: simakötés
6. S (visszája): szélSZ, a sorvégi szélszemig 2-2 szemet simán összekötünk.
7. S: szélSZ, a sorvégi szélszemig minden szembe 1 sima és 1 csavart sima szemet kötünk
8. S: minden szemet fordítottan kötünk le
Az 1. és a 2. sor után a 3-8. sorokat 3x kötjük meg = összesen 20 S= 6 cm

B minta: A B kötésminta alapján dolgozunk. Csak a szí sorokat rajzoltuk le, a szélSZ után a 8 szemes ME-et folyamatosan ismételjük.
A visszáján minden szemet és ráhajtást fordítottan kötünk le
A 104/110-es méretnél az 1-12. sorokat 1x, az 1-8. sorokat 1x kötjük= 20 S = 6 cm
A 116/122-es méretnél az 1-12. sorokat 2x, az 1-8. sorokat 1x kötjük= 32 S = 9,5 cm
A 128/134-es méretnél az 1-12. sorokat 3x kötjük= 36 S = 11 cm

C minta: tetszőleges számú szemre
1-3. S: simakötés
4. S: minden szemet simán kötünk le.
A 104/110-es méretnél az 1-4. sorokat 7x kötjük= 28 S = 8,5 cm
A 116/122-es méretnél az 1-4. sorokat 8x kötjük= 32 S = 9,5 cm
A 128/134-es méretnél az 1-4. sorokat 9x kötjük= 36 S = 11 cm

Méretpróba: az A, B és C mintával 20 SZ és 33 S = 10×10 cm

LEÍRÁS:
Háta
: A fodorhoz felszedünk 194 (218/242) szemet a 3-as tűvel. A visszáján 1 S sima szemet, majd simakötéssel kötünk. 4 cm után még a visszáján 1 S-t kötünk, ekkor a szélSZ után 64x (72x/80x) 3 szemet fordítottan összekötünk, szélSZ = 66 (74/82) SZ.
Ezután az A mintával 20 S7 6 cm-t; lustakötéssel 4 S = 1cm-t; B mintával 20 (32/36) S= 6 (9,5/11) cm-t; lustakötéssel 4 S = 1cm-t; C mintával 28 (32/36) S= 8,5 (9,5/11) cm-t kötünk, majd simakötéssel dolgozunk.
20,5 (24/25,5) cm magasságban /8 sor C minta után/ a karöltőkhöz mindkét oldalon 1×3, majd minden 2. sorban 1x (2x/3x) 2 szemet, 2×1 szemet, majd minden 4 sorban 3x1szemet leláncolunk.
26,5 (31/34) cm magasságban /a C minta utolsó sora után/ letesszük a középső 26 (26/30) szemet, és mindkét oldalon minden 2. sorban 2×1 szemet, majd minden 4 sorban 1x1szemet leláncolunk. A maradék 7-7 (9/9) szemre a vállpántokat simakötéssel kötjük. Amikor a háta teljes hossza eléri a 35,5 (40/43) cm-t, leláncoljuk a szemeket.

Eleje: Úgy kötjük, mint a hátát, a teljes hossza 35,5 (40/43) cm.

Összeállítás:
A kötött darabokat kisimítjuk, benedvesítjük, majd hagyjuk megszáradni.
Összevarrjuk a vállpántokat. A körkötőtűvel felszedünk a karöltőkből 84 (90/96) szemet, erre a visszáján 1 sor sima szemet kötünk. Az összes szemet fordított kötéssel leláncoljuk. Összevarrjuk az ujjakat.
A nyakkivágásnál a körkötőtűvel a hátánál letett 26 (26/30) szemre sima szemeket kötünk, a vállpánt széléből felszedünk 46 szemet, az elején letett 26 (26/30) szemre sima szemeket kötünk, a másik vállpánt széléből felszedünk 46 szemet = 144 (144/152) SZ. Erre 1 kör fordított szemet kötünk, majd simakötéssel leláncoljuk a szemeket.
Az eleje közepén a szaténszalaggal összehúzzuk a C mintás részt, a szalagra masnit kötünk.